Warning: Use of undefined constant minor - assumed 'minor' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /nfsmnt/hosting1_2/a/b/ab0d2484-ecad-4019-b522-aba3bfd4a8cb/akonakupujeme.sk/web/wp-config.php on line 42
Štúdia Ideálna dovolenka?Štúdia Ako nakupujeme od spoločnosti MB Brand Management

MENU

Štúdia Ideálna dovolenka?

V štúdii Ideálna dovolenka sme sa pri segmentácií zamerali práve na spoločné postoje k značkám, k cenám, k akciám, k životným hodnotám a frekvenciu nákupov na internete. Na základe týchto spoločných charakteristík vzniklo 7 segmentov. Každý zo segmentov počúva na iné benefity a má svoje hlavné charakteristiky a postoje k nakupovaniu. Zároveň má aj svoj vzťah k reklame a k médiam. Tieto segmenty sú aplikované aj do otázok, ktoré súvisia s dovolenkou.
Práve členenie na segmenty umožnilo pridať do štúdie informácie o tom, ako je možné osloviť jednotlivé segmenty a ako s nimi komunikovať. Akí majú vzťah k nakupovaniu na internete, k reklame na internete a zľavovým portálom.Súčasťou celej štúdie je aj porovnávanie rozdielov v nákupnom správaní mladej a dravej generácie, nazývanej aj Y a staršej generácie X.

Koľko ľudí bolo v roku 2015 na dovolenke?

Na dovolenke za posledných 12 mesiacov bolo 52% ľudí (reprezentatívna vzorka internetovej populácie). Koľko ľudí dovolenkovalo v zahraničí, koľko na Slovensku a koľko v Čechách? Koľko z nich na dovolenke strávilo týždeň a viac a koľkí boli len na víkendovom pobyte? Kto sú títo ľudia? Aké sú prieniky medzi nimi?

Aké sú 3 najdôležitejšie motivátory kúpy dovolenky na Slovensku?

Aké sú najdôležitejšie faktory, na základe ktorých by si ľudia zakúpili dovolenku? Je to len cena, alebo sú to aj iné motivátory? Pre koho je dôležitá cena a pre koho naopak iné benefity?

Čo pre obyvateľov Slovenska znamená dovolenka?

Ľudia cestujú, porovnávajú služby. Dovolenka pre väčšinu znamená oddych a relax na kľudnom mieste, zároveň ale chcú tráviť spoločné chvíle so svojou rodinou, partnerom a mať spoločné zážitky. Chcú spoznávať nové miesta a kultúrne pamiatky. Sú ale ľudia, ktorí potrebujú aktívny oddych, aktivity, program či športové vyžitie.

Koľko ľudí by uvítalo na svojej dovolenke nasledovné aktivity a iné benefity?

Kto sú títo ľudia, do akého segmentu spadajú, aké sú ich základné socio-demografické znaky a ako často nakupujú na internete. Aké rádia počúvajú, aké časopisy a témy na internete čítajú a akou reklamou je možné ich osloviť.

 

  • Baby Friendly prevádzka
  • Bazén a wellnes
  • Atrakcie a program pre deti
  • Jazdenie na koni
  • Kurzy tradičných remesiel (hrnčiarstvo, čipkovanie…)
  • Kurzy maľovania a iných umeleckých aktivít
  • Skrášľovacie pobyty
  • Rôzne športové aktivity počas dňa v ubytovacom zariadení
  • Rôzne animačné programy počas dňa
  • Cvičenia jogy alebo iných východných techník
  • Farma a zvieratá
  • Možnosť ubytovania s domácim zvieraťom
  • Blízkosť lyžiarskych stredísk
  • Strava pre vegetariánov, vegánov, bio strava
  • All inclusive
  • Rôzne aktivity, ktoré je možné vykonávať v okolí ubytovacieho zariadenia
  • Blízkosť čistej prírody
  • Tiché a kľudné prostredie ďaleko od mestského ruchu
  • Blízkosť turistických chodníkov

 

Štúdia je vypracovaná v PowerPointe a ako celok obsahuje zhruba viac ako 100 slajdov. Štúdia je súhrn základných a podrobných grafov, ich popisov a zhrnutí. Súčasťou štúdie je aj popis jednotlivých segmentov, ich vzťahu k cenám, akciám, k nakupovaniu na internete a k zľavovým portálom.

Štúdiu je možné objednať si prostredníctvom objednávkového formulára vpravo. Každý klient obdrží tlačenú verziu vo farebnom prevedení a zároveň v elektronickej podobe.

 

Cena štúdie: 420€ bez DPH (504€ s DPH)

Uvedená cena platí pre zakúpenie štúdie pre jeden právny subjekt.

V prípade zakúpenia štúdie organizáciou alebo inštitúciou, ktorá zastrešuje viacero právnych subjektov je cena 1 200€ bez DPH (1 440€ s DPH).

Spoločnosť MB Brand Management je držiteľom autorských práv k celej štúdií. V zmysle autorského zákona nie je povolené žiadne kopírovanie ani šírenie štúdie ako celku ani jej dielčich častí bez súhlasu autora – spoločnosti MB Brand Management.

Máte záujem?


Meno alebo firma *

Email *

Telefón

Správa

Kontakt:
maria.botanska@mbbm.sk
+421 902920929

MENU