Warning: Use of undefined constant minor - assumed 'minor' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /nfsmnt/hosting1_2/a/b/ab0d2484-ecad-4019-b522-aba3bfd4a8cb/akonakupujeme.sk/web/wp-config.php on line 42
VýstupyŠtúdia Ako nakupujeme od spoločnosti MB Brand Management

MENU

Výstupy

Kde nakupujeme BIO potraviny

30. augusta 2016 | Čítať celé

Podľa výsledkov nášho prieskumu, 55 % ľudí kupuje BIO potraviny, 11 % uviedlo, že ich kupuje partner alebo partnerka. Tretina ich nekupuje vôbec. Z tých, čo biopotraviny kupujú aspoň občas, nakupuje 62 % v kamenných obchodoch.

Zdravý životný štýl aktívne alebo len pasívne?

8. augusta 2016 | Čítať celé

O zdravom životnom štýle najmä čítame. 50% ľudí číta na internete témy o zdravom životnom štýle aspoň raz za mesiac. Zdravý životný štýl zaujíma viac ženy (58%) ako mužov (43%). Táto téma zaujíma viac ľudí s vyšším príjmom a vysokoškolským vzdelaním. Radi sa stravujeme zdravo. 41% ľudí preferuje zdravé stravovanie. Na zdravé stravovanie sú náchylnejšie ženy v mladšom veku s vyšším príjmom […]

Budú z kamenných obchodov hlavne showroomy?

28. júna 2016 | Čítať celé

V kamenných obchodoch sa radi poradíme, vyskúšame ale nakúpime na internete za nižšie ceny. Takto rozmýšľa, aspoň občas, 47% ľudí. Nosnou skupinou sú ľudia vo veku 25-44 rokov.

Cielime na mladých? Nie sú mladí ako mladí.

15. júna 2016 | Čítať celé

Kto sú dnešní mladí ľudia? Aké sú ich hodnoty a ako nakupujú? Takmer každá kampaň dnes cieli na mladých ľudí a preto sa čoraz častejšie skloňuje téma generácií X,Y,Z a aké sú rozdiely medzi nimi. Akí sú predstavitelia generácie Y na Slovensku? Sú všetci draví, bažiaci po kariére, alebo sú medzi nimi rozdiely? Aká veľká […]

Rekonštrukcie domácnosti. Koľko ľudí kupovalo materiál?

3. júna 2016 | Čítať celé

Za posledných 12 mesiacov si každý piaty obyvateľ Slovenska kúpil nejaký materiál na potreby rekonštrukcie svojho bytu alebo domu. Viac sa rekonštruovalo v menších obciach do 5-tisíc obyvateľov. rekonštrukcie našich domácností často súvisia tiež so zmenou zariadenia a nábytku.

Informácie na obale. Pre koho sú dôležité?

1. júna 2016 | Čítať celé

Informácie na obale. Pre koho sú dôležité? Viac ako polovica ľudí (53%) sa stotožnila s výrokom, že informácie na obale číta.Takmer ¼ sa s výrokom stotožnila úplne. Sú to, ľudia, ktorí si informácie o vašom produkte alebo značke určite prečítajú.

All inclusive na Slovensku? Takto chcú Slováci dovolenkovať v lete.

24. mája 2016 | Čítať celé

Prieskum All Inclusive dovolenku na Slovensku by privítalo 39% ľudí. All inclusive je ťahákom pre mnohých Slovákov. Až 39 % dopytovaných sa úplne stotožnilo s výrokom, že by ich ponuka all inclusive oslovila ku kúpe dovolenky aj na Slovensku.

SEO – nakupujeme v obchodoch, ktoré sú na prvých miestach?

24. apríla 2016 | Čítať celé

Stačí len dobré SEO? Chceme nakupovať v prvých obchodoch vrátane reklamy? Alebo sú dôležité aj iné marketingové nástroje?

Túžime po značkách a sme ochotní si priplatiť.

23. apríla 2016 | Čítať celé

Sme ochotní priplatiť si za značky? Čo pre nás znamená značka? 42% ľudí je ochotných si za značku priplatiť. Značka evokuje luxus a kvalitu pre 66% z nich.

Nakupujú na internete len mladí ľudia?

22. apríla 2016 | Čítať celé

Nakupujú na internete len mladí ľudia, Vek ani veľkosť sídla, kde bývame nemajú jednoznačný vplyv na naše nakupovanie na internete. Nakupovanie na internete ovplyvňujú najmä naše postoje k nakupovaniu, naše životné hodnoty a postoje,

Koľko ľudí chodí na dovolenky?

21. apríla 2016 | Čítať celé

Čo znamená ideálna dovolenka? Pre niekoho kľud a relax, pre iných zas aktívny oddych. Aké aktivity a benefity by sme uvítali pri dovolenke na Slovensku? Aký je potenciál? Kto sú títo ľudia? Všetky odpovede nájdete v štúdií Ideálna dovolenka.

MENU