SEO – nakupujeme v obchodoch, ktoré sú na prvých miestach?
Každá firma chce byť na prvom mieste vo vyhľadávači.
SEO a PPC reklama sú jedným z najdôležitejších kritérií pri on-line marketingu. Každý obchod chce byť prvý a platí za to, aby čo najpresnejšie zasiahol svoju cieľovú skupinu.
Ako ale vnímajú tieto obchody tí, čo na internete nakupujú?
Zo vzorky 1 460 ľudí, sa len 3% úplne stotožňuje s výrokom, že nakupuje v týchto obchodoch a 25% sa s tým stotožňuje skôr. Práve pri tých, čo sa stotožňujú skôr závisí od kategórie, čo nakupujú.
Rozdiely medzi postojom a stotožnením sa s nákupom v prvých piatich obchodoch sú ale viditeľné medzi jednotlivými segmentmi.
Sú segmenty, respektíve skupiny ľudí, ktorí rozmýšľajú pri nákupe na internete racionálne a nakupujú len to, čo potrebujú. Na druhej strane sú segmenty, ktoré sa pri nákupe na internete správajú impulzívne, obľubujú surfovanie a hľadajú, to čo ich osloví. Aj títo zákazníci sa členia ešte na tých, čo následne hľadajú najnižšiu cenu a tých, čo cenu až tak neriešia.
Stačí teda len dobré SEO alebo sú dôležité aj iné marketingové nástroje? A čo ak bude mať dobré SEO takmer každý?
Vzorka 1460 respondentov. Viac informácií v sekcii Dizajn prieskumu.
nakupovanie na interneteppc kampaňprvenstvo vo vyhľadávačireklama na googlereklama na interneteseosurfovanie